عقیل وکیلی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بانک مهر ایران الگوی بانکداری اسلامی است و تمام تسهیلات این بانک به صورت قرض الحسنه و با بهره 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.
وی بابیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران دنبال سود و منفعت نیست افزود: در طول 10 سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل 63 هزار فقره تسهیلات به میزان 3هزار و 730 میلیارد ریال به متقاضیان در زمینه های مختلف پرداخت شده است .
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل با اشاره به سرمایه اولیه این بانک در زمان تاسیس بیان کرد: اعتبار این بانک در ابتدای تاسیس در سال 86 حدود 15 هزار میلیارد ریال بود و در حال حاضر با 540 شعبه در سطح کشور بعنوان یازدهمین بانک به لحاظ تعداد شعبه آماده ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری می باشد .
وی از فعالیت 14 شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اردبیل خبر داد و گفت: هفت شعبه از این تعداد در اردبیل و هفت شعبه دیگر در سایر شهرستان ها فعال است.
وکیلی بیان کرد: تسهیلات این بانک برای اموری چون تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی ، ازدواج و تحصیل ، تعمیرات و ودیعه مسکن ، هزینه های درمانی و بیمارستانی به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل بابیان اینکه نمونه بانکداری اسلامی را بانک مهر ایران تحقق بخشیده است افزود: بانکداری اسلامی در صنعت بانکداری با رونق خاصی خود را نشان می دهد و بانک قرض الحسنه مهر ایران هم نخستین بانک است که بانکدار ی اسلامی را با ارایه تسهیلات قرض الحسنه در کشور رواج داده است .
وکیلی درباره حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح های اقتصاد مقاومتی افزود: تمام تسهیلات این بانک در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود .
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اردبیل همکاری خوب این بانک با دستگاه های اجرایی را یادآور شد و گفت: امسال 27 میلیارد ریال افراد تحت پوشش کمیته امداد ،چهار میلیارد ریال به افراد تحت پوشش بهزیستی و 11 میلیارد ریال هم به معرفی شدگان بنیاد مسکن اردبیل پرداخت شده است .
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.