پیکر شهید تازه تفحص شده حبیب الله اسلامی وارد زادگاهش شهرستان بیله سوار شد
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، پیکر مطهر این شهید والامقام دوران دفاع مقدس که امروز وارد فرودگاه اردبیل شده بود به زادگاهش بیله سوار منتقل شد تا فردا همزمان با 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی(ع) بعد از اقامه نماز جمعه در بیله سوار تشییع شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در مراسم استقبال از این شهید والامقام اظهار کرد: بعد از 31 سال جشم انتظاری خانواده این شهید پیکر مطهر حبیب الله اسلامی به وطن بازگشته تا امشب بعد از مراسم شبی با شهدا و عزاداری به یاد سیدالشهدا (ع) فردا با حضور اهالی مومن و شهیدپرور بیله سوار تشییع و در خانه ابدی آرام گیرد.
یاسر شاهی گفت: این شهید والامقام در منطقه حاج عمران و در عملیات کربلای دو به شهادت رسیده و با گذشت 31 سال از شهادتش پیکر او توسط گروه تفحص شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه در تداوم راه شهدا عزتمندانه باید در صحنه های مختلف با روحیه ارزشی و انقلابی حاضر شویم تصریح کرد: در مقابله با توطئه های استکبار جهانی ما راهی جز پیمودن راه عزتمندانه شهدا هیچ طرح و برنامه ای نداریم.
مدیر کل نباید شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شهدا را سند حقانیت نظام اسلامی اعلام کرد و افزود: راه شهدا برای همیشه تاریخ ادامه دارد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.