به گزارش ایرنا،در این نمایشگاه 300 ناشر کشوری و استانی حضور یافتند و انتخاب کتاب سال ،برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی ،کارگاه داستان نویسی ، نشست تحلیل محتوای مطبوعات استان ،نقد و بررسی کتاب ،ایستگاه سرگرمی ،قصه گویی و قرآن خوانی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.



استاندار اردبیل در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دایمی اردبیل مکان مناسبی برای عرضه محصولات فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی است و ضروری است این نمایشگاه در اینده توسعه یابد .
اکبر بهنامجو بااشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه افزود: کتاب و کتابخوانی در زندگی همه ما نقش بزرگی دارد و لازم است فرهنگ کتابخوانی در استان از سوی متولیان فرهنگی ترویج یابد.
وی اضافه کرد: اگر مردم با کتاب بیشتر مانوس باشند ضمن آگاهی بیشتر در مسائل مختلف با مشکل اجتماعی کمتری مواجه خواهند بود .
استاندار اردبیل برگزاری نمایشگاه کتاب را در ترویج فرهنگ کتابخوانی موثر دانست و گفت: نمایشگاه بهانه ای است برای ترویج فرهنگ کتابخوانی تا با حضور در این نمایشگاه مردم ضمن آشنایی با آثار تالیف شده جدید اثر و کتاب مورد علاقه خود را تهیه کند .
در آئین آغاز بکار این نمایشگاه که به مدت پنج روز برای بازدید عموم برپا شده از آثار برتر رونمایی و از برگزیدگان آثار برتر دومین جشنواره کتاب سال استان تجلیل شد.
خبرنگار:یعقوب شاددل **انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.