تودیع و معافه مدیران سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در سکوت کامل خبری برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل برگزار شد، علی منصور لکورج تودیع و یاسر شاهی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل انتخاب شد. 
لکورج که مدیری غیر بومی در استان اردبیل بود بیش از چهار سال سکانداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل را برعهده داشت که امروز با معارفه شاهی به عنوان مدیر جدید بنیاد شهید استان، اردبیل را ترک خواهد کرد.
یاسر شاهی پیش از این رئیس بنیاد شهید شهرستان گرمی بود که صبح امروز در سکوت کامل خبری و علیرغم اینکه خبرنگاران برای حضور در معارفه مدیر جدید در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل حاضر شده بودند معارفه شد. 
امروز در حالی از ورود خبرنگاران برای حضور در این مراسم معارفه جلوگیری به عمل آمد که مسئولان بنیاد شهید استان اذعان کردند؛ قرار است این معارفه به صورت خصوصی برگزار شود. 
این نحوه برخورد مسئولان بنیاد شهید استان اردبیل و برگزاری معارفه اختصاصی شبهه‌هایی را در اذهان به ویژه در بین رسانه‌های استان ایجاد کرد که انتظار می‌رود بعد از فروکش کردن تب این نوع معارفه که بدعتی در استان اردبیل می‌باشد، شاهد پاسخگویی مسئولان بنیاد شهید استان اردبیل باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.