به گزارش خبرنگار ایرنا ،علی دارابی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در فدک با بیان اینکه در این مستند ها حرکت زائران اربعین از شهرهای خود تا کربلا به تصویر کشیده شده ، اظهار کرد: رونمایی از این مستندها که در مجموع حدود 14 هزار دقیقه می باشد هفته آینده طی آئینی کلیدخواهد خورد.
وی با اشاره به حمایت های صدا و سیما از دولت بیان کرد: صدا وسیما حمایت و پشتیبانی از دولت را وظیفه خود می داند و با تمام وجود در خدمت زحمتکشان و مجریان است چرا که موفقیت دولت در واقع موفقیت نظام است.
وی اضافه کرد: بنابه دستور رئیس سازمان صدا و سیما هر گونه مچ گیری، سیاه نمایی و تخریب دولت در مجموعه صدا وسیما ممنوع است.
دارابی گفت: البته صدا و سیما از طرفی باید حقوق قانونی و به حق مردم را از مسئولان اجرایی مطالبه کند و هرگونه نقد هم باید منصفانه، دلسوزانه و خیر خواهانه باشد.
معاون امور استان های صداو سیما با بیان اینکه استان اردبیل حق بزرگی بر گردن ایران اسلامی دارد، افزود: این منطقه در خط مقدم صیانت و حفاظت از فرهنگ دینی و اسلامی است.
وی با اشاره به اشرافیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر حوزه رسانه اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که همچنین شخصیتی بر همه امور ریز و درشت تسلط دارند و به مدیرکل جدید هم گفته شده که شما در استانی فعالیت خواهید کرد که امام جمعه اش رسانه ای است.
وی با بیان اینکه سال آینده چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است، گفت: باید برای این ایام برنامه های ویژه ای ساخته شود و اردبیل می تواند با داشتن مشاهیر و بزرگان زیاد در همه حوزه ها در ساختن برنامه های جدید کمک حال تهیه کنندگان باشد.
در این آئین از زحمات عبدالله مددی مدیرکل سابق صدا و سیمای استان اردبیل تقدیر و علی ملا جوادی به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.