سیدناصر میرمرسلی در جریان مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش و پیگیرهای نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس بزودی 2 قبضه تفنگ و تپانچه به بخش تیراندازی به اهداف ثابت داخل سالن هیات تیراندازی این شهرستان افزوده خواهد شد.
وی گفت: پیش از این نیز 2 قبضه سلاح تیراندازی به اهداف پروازی با تلاش نماینده خلخال از وزارت ورزش و جوانان کشور تهیه شده و در اختیار تیراندازان خلخالی قرار گرفته است.
وی با تقدیر از تلاش مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی خلخال در برگزاری منظم و مستمر مسابقات تیراندازی در رشته های اهداف پروازی و اهداف ثابت اظهار کرد: برغم محدودیت های اعتباری موجود در اداره ورزش و جوانان و برغم اینکه امسال ریالی اعتبار به هیات تیراندازی خلخال تخصیص نیافت، دوره های آموزشی ، مسابقات تیراندازی و تمرین های مستمر موجب ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی شهرستان شده است.
مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی خلخال نیز در این مراسم از برگزاری مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش این شهرستان در رشته اهداف پروازی خبرداد.
بهرام نقی زاده گفت: مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی با شرکت 10 نفر از تیراندازان برتر خلخال و در ماده تراپ در میدان تیراندازی منطقه گردشگری علی آباد این شهرستان برگزار شد که در پایان رضا امیدی ، شایان نقی زاده و داریوش سبحانی با زدن بیشترین هدف های پروازی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
او اظهار کرد: در اجرای طرح اوقات فراغت نوجوان و جوانان امسال 95 نفر از علاقمندان به یادگیری رشته های مختلف تیراندازی در دوره های آموزشی هیات تیراندازی خلخال شرکت و از امکانات آموزشی رایگان بهره مند شدند.
نقی زاده گفت: هم اکنون 35 تیرانداز سازمان یافته در رشته تیراندازی به اهداف پروازی خلخال فعالیت دارند و در صورت حمایت های مالی از سوی حامیان ورزشی دولتی و یا بخش خصوصی این افراد با استفاده از مهارت های بالای تیراندازی می تواند در سطح رقابت های ملی حضور داشته باشند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.