فرماندار اردبیل گفت: 317 پرژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان اردبیل در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در روستای قزل‌قیه اظهار کرد: این پروژه‌ها را با 251 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسانیم که شامل بخش‌های مختلف است.   وی با بیان اینکه دورترین روستاها نیز در چهار سال اخیر از نعمت گاز بهره‌مند شدند، گفت: در طول 1.5 سال اخیر معادل کلیه خدمات سال‌های گذشته در مناطق محروم عملیات گازرسانی انجام شده است.   فرماندار اردبیل با بیان اینکه طی امسال و سال آینده گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار به اتمام می‌رسد، گفت: ما هر سال نسبت به سال‌های گذشته علیرغم کاهش اعتبارات و منابع اختصاصی پروژه‌های افتتاحی‌یمان در حال افزایش است. 
زنجانی عنوان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا هموطنانمان از خدمات شایسته و مناسب در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.     ضریب نفوذ گازرسانی در اردبیل 97 درصد است   در ادامه فیروز خدایی در مراسم افتتاح 100 پروژه گازرسانی در روستای قزل قیه گفت: در دولت یازدهم در حوزه گازرسانی اقدامات خوبی انجام شد به طوری که تا سال 92، 400 روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند بودند که این تعداد در چهار سال اخیر به 961 روستا افزایش یافته است. 
وی با بیان اینکه در این چهار سال 561 روستای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند، افزود: ما با 140 درصد توسعه گازرسانی در استان اردبیل در دولت یازدهم روبه‌رو بودیم. 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل عنوان کرد: در سال 92،  5  هزار و 420 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده بود که در این چهار سال این میزان شبکه‌گذاری توزیع و تغذیه به 2 هزار و 930 کیلومتر افزایش یافته است که در مجموع با 54 درصد رشد روبه‌رو هستیم. 
خدایی در مورد افزایش مشترکان نیز گفت: مجموعه مشترکان روستایی، شهری و صنعتی ما تا سال 92،  325 هزار مشترک بود که در حال حاضر با افزایش 107 هزار مشترک این تعداد به 432 هزار مشترک ارتقا یافته است که در این حوزه نیز با رشد 33 درصدی جذب مشترکان روبه‌رو هستیم. 
وی در مورد گازرسانی به واحدهای صنعتی به عنوان یک کار اولویت‌دار افزود: تا سال 92،‌ 976 واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند بودند که در حال حاضر و بعد از چهار سال تلاش این تعداد به یک هزار و 300 واحد افزایش یافته است. 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ضریب نفوذ گازرسانی به مشترکان را در استان اردبیل 97 درصد اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال آینده تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.