فرماندار اردبیل گفت: بخش خصوصی جایگاه خاصی در حمایت از ایجاد فرصت اشتغال و تولید ثروت در دولت دوازدهم دارد.      به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، جواد زنجانی در مراسم افتتاح دهکده گردشگری وین شاد در اردبیل اظهار کرد: ما امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی بودیم که به برکت دولت روحانی در چهار سال اخیر 1.5 برابر 30 سال گذشته در حوزه گازرسانی فعالیت‌هایی انجام شده است. 
وی افزود: در این چهار سال علیرغم افت اعتبارات دولتی ما در اجرای پروژه‌های متعدد به صورت دولتی و بخش خصوصی موفق عمل کردیم، گفت: در گرامیداشت هفته دولت 317 پروژه در شهرستان اردبیل به صورت همزمان با افتتاح درمانگاه فرهنگیان به بهره‌برداری می‌رسد.   فرماندار اردبیل با بیان اینکه بخش خصوصی جایگاه خاصی در حمایت از ایجاد فرصت اشتغال و تولید ثروت در دولت دوازدهم دارد، افزود: تنها راه خروج ما از این شرایط رکورد اهتمام جدی به مشارکت بخش خصوصی است که باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی را برای فعالان این بخش فراهم کنیم.   زنجانی با بیان اینکه تنها بخش خصوصی است که می‌تواند چرخش تولید و اشتغال را به شایستگی فراهم بیاورد، عنوان کرد: به هیچ‌وجه با اعتبارات محدود دولتی زمینه اشتغال و رونق تولید فراهم نمی‌آید و این عقلانی است که ما یاریگر بخش خصوصی باشیم تا آنها بتوانند با تمام توان در این حوزه وارد شوند. 
وی از نهادها، ادارات و دستگاه‌های دولتی خواست تا مانع مسیر حرکت سرمایه‌گذاران نباشند بلکه به تولید و ارتقای توانمندی اقتصادی کمک کرده و به دور از حاشیه‌ها سعی کنند تا تحولات جدی در حوزه‌های مختلف شکل بگیرد. 
فرماندار اردبیل ضرورت تدوین و تهیه اطلس گردشگری و طرح جامع را در این حوزه یادآور شد و گفت: ما به دور از ساختار اداری مرسوم دولتی باید با سرمایه‌گذاران همراهی کنیم که در این زمینه ضرورت دارد در همه ادارات از استانداری گرفته تا فرمانداری و دیگر دستگاه‌های متولی ساختار نهاد اداری تغییر پیدا کند که این تغییر باید به نفع سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها باشد. زنجانی به ایجاد اشتغال 400 نفری در چنین مجموعه‌هایی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: ما سعی‌مان بر این خواهد بود تا مشکلات پیش‌رو را از مسیر سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف رفع کنیم
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.