رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل از شروع ثبت نام در ۳۲رشته کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد.     علیرضا بنایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل با  اشاره به شروع  ثبت نام کارشناسی از 19 لغایت 23 مردادماه بدون آزمون این دانشگاه و بیان برخی از امتیازات دانشگاه پیام نور خصوصاً برای کارمندان و شاغلین افزود: این دانشگاه با ایجاد ظرفیت ثبت نام در ۳۲ رشته کارشناسی توانسته فرصت مناسبی را در اختیار شیفته گان علم و تحصیل قرار  دهد. 
 رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل امکان تغییر محل آزمون پایان ترم برای دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همچنین صدور مدرک واحد و معتبر برای کلیه فارغ التحصیلین از هر واحد دانشگاهی را از جمله امتیازات و ویژگی های این دانشگاه برای سال جاری برشمرد. 
وی ادامه داد: دانش آموزان می توانند از پتانسیل های این دانشگاه  همچون شهریه پایین  تحصیل با بهترین کیفیت آموزش و بدون نیاز به سفر به شهرهای دیگر و در کنار خانواده مراحل تحصیلی را طی کنند. 
بنایی  با اشاره به اینکه ثبت نام از تاریخ 19 لغایت 23مرداد ماه ادامه دارد، افزود: داوطلبان ورود به دانشگاه می توانند از طریق سایت سازمان سنجش  و یا مراجعه حضوری به این  دانشگاه کار ثبت نام را انجام دهند .
رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل  بیان کرد: این دانشگاه با امکاناتی چون داشتن کارگاهها و کتابخانه ها و آزمایشگاههای مجهز  و فضای آموزشی  مناسب ، پتانسیل  خوبی جهت امر آموزش در اختیار دارد. 
 وی گفت: یکی از افتخارات مهم دانشگاه پیام نور که دلالت بر کیفیت بالای آموزشی دانشگاه دارد، پذیرش بیش از 670 نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نوراردبیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های معتبر است. که این روند هرساله رشد صعودی داشته است. 
 بنایی از امکان تحصیل همزمان در دو رشته در این دانشگاه خبرداد و یاد آورشد: به فارغ التحصیلان این دانشگاه، از هر واحد دانشگاهی حتی شهرستانها مدرک یکسان و  معتبر مورد تایید وزارت علوم و قابل ترجمه درخارج از کشوراعطا می شود . 
وی با اشاره به ویژگی های دانشگاه پیام نور  وامتیازات آن، تصریح کرد:  شهریه بسیار مناسب تر نسبت به سایر دانشگاه ها، امتیازات ویژه تحصیلی برای کارمندان و شاغلین، آزمون های الکترونیکی پایان ترم و تحصیل همراه با اشتغال، آموزش های ترکیبی، سهولت در تغییر رشته تحصیلی، اعطای وام بدون بهره دانشجویی در دوران تحصیلی، امکان استفاده از آزمایشگاه ها و کارگاه های فنی مجهز و امکان مهمان شدن به سایر مراکز دانشگاه پیام نور از جمله این ویژگی ها و امتیازات است.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.