سرهنگ کریم نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی (ره) در رابطه با روز قدس که فرموده است: 'روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است و روز حکومت اسلامی است' ، بیان کرد: نامگذاری روز قدس پاسخ کوبنده از طرف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به تمام ادعاهای دروغ مستکبرین جهان اسلام است.
وی راهپیمایی روز قدس را یکی از دستاوردهای افتخار‌آمیز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این روز یک سرمایه بین‌ المللی برای امت اسلامی و ملت ایران است ، ما دراین روز نه تنها از ملت فلسطین حمایت می ‌کنیم بلکه حضور و تاثیر‌گذاری خود را در صحنه‌های جهانی به نمایش می‌ گذاریم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اندیشه و خوی نژاد پرستانه صهیونیست ها تشریح کرد: صهیونیست ها خود را نژاد برتر و موجودیت را تنها از آن خود می دانند و فقط خود را لایق حیات می شناسند و این باورهای نژاد پرستانه ، نفرت و انزجار بشریت و مسلمین در سرتاسر جهان را برمی انگیزد و آنها را به خروش وامی دارد.
سرهنگ نوری تدابیر مقام عظمای ولایت را برای رهبری مسلمین در برابر توطئه های دشمنان برگرفته از اسلام ناب محمدی دانست و گفت: این ملت با فرامین ولی فقیه مسلمین برای دفاع از اسلام و فلسطین علیه دشمن حرکت خواهند کرد و یک لحظه از اسلام و انقلاب و خون شهدا جدا نخواهند شد.
وی با بیان اینکه روز قدس روز احیای اسلام و روز اعلام انزجار از اشغالگرانی است که با حمایت استکبار جهانی دست به هر نوع جنایت می زند، اظهار کرد: ‌در این روز کارکنان پلیس در سراسر استان علاوه بر حضور در راهپیمایی طرح های انتظامی و ترافیکی ویژه ای را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم اجرا خواهند کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از آغازین ساعات روز جمعه با حضور در خیابان ها و میادین حرکت راهپیمایان، امنیت و انتظامات محل را به نحو شایسته و در خور شان مردم ولایی و روزه دار استان تامین خواهند کرد.
راهپیمایی روز قدس در شهر اردبیل جمعه از محل ایستگاه سرعین برای برادران و میدان شریعتی برای خواهران شروع شده و با تجمع در میدان مصلای اردبیل خاتمه خواهد یافت.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.