به گزارش ایرنا ، معاون طرح و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کمربندی شهر خلخال افزود: عملیات اجرایی این طرح که فاز چهار جاده اصلی خلخال به فیروزآباد است از چند سال پیش آغاز و پس از 30 درصد پیشرفت فیزیکی بدلیل کم بود اعتبار تعطیل شده است.
شاهرخ ذبیحی گفت: با توفق مالکان اراضی واقع شده در مسیر اجرای طرح هم اکنون زمینه برای ادامه عملیات اجرایی آن فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی آن پس از گذشت بیش از پنج سال تعطیلی از سر گرفته خواهد شد.
وی اظهار کرد: طرح احداث کنار گذر شهر خلخال به طول 5.5 کیلومتر و به عرض 35 متر با هدف اتصال راه های خلخال به فیروزآباد و خلخال به پونل و نیز ایجاد مسیری مناسب برای عبور و هدایت خودروهای سنگین به 2 جاده اعلام شده اجرا و برای تکمیل و بهره برداری از آن 55 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
معاون طرح و توسعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین از آغاز عملیات اجرایی 2 تقاطع غیر همسطح در مسیر راه اصلی خلخال به فیروزآباد در روزهای آینده خبر داد و گفت: تقاطع غیر همسطح روستاهای پروچ و زرتشت آباد واقع در مسیر راه خلخال به فیروزآباد با تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار احداث می شود.
او با بیان اینکه برای اجرای تقاطع غیر همسطح جاده خلخال به فیروز و اردبیل به سرچم 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است افزود: مطالعات این طرح نیز انجام و بزودی با تامین منابع اعتباری این تقاطع اجرا خواهد شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.