وزیر ورزش و جوانان گفت: پیست دومیدانی ورزشگاه علی دایی اردبیل تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از ورزشگاه علی دایی اردبیل با بیان این مطلب با اشاره به اینکه هدفگذاری های لازم برای راه اندازی این پیست به صورت استاندارد انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این پیست به طور مجهز در حال راه‌اندازی بوده و می‌تواند برای توسعه ورزش دومیدانی استان بسیار موثر باشد.

به گفته وزیر ورزش و جوانان با راه‌اندازی این  پیست دومیدانی در اردبیل این استان می تواند میزبان مسابقات دومیدانی در سطح بین‌المللی باشد.

وی از آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی در اردبیل خبر داد و افزود: هم اکنون سالن‌های ورزشی اردبیل به شکل استاندارد تجهیز شده و آماده میزبانی از مسابقات بین‌المللی است.

وی ظرفیتهای ورزشی استان اردبیل را یادآور شد و افزود: هم اکنون مسابقات والیبال امیدهای آسیا بصورت با شکوه در اردبیل در حال برگزاری است بطوریکه میزبانی بهتر این مسابقات توسط استان اردبیل راه  را برای میزبانی مسابقات دیگر هموار کرد.

سلطانی‌فر یادآور شد: برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل نشان از شایستگی این استان برای میزبانی بود که با شور و حال تماشاگران اردبیلی همراه بود به طوری که در تمام بازیهای تیم ملی امید ایران ورزشگاه به طور کامل پر شد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان امروز برای تماشای بازی تیم ملی والیبال امیدهای ایران و ژاپن وارد سالن رضازاده می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.