به گزارش ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش سرعین روز سه شنبه در آیین کلنگ زنی این مدرسه گفت: آقایان صنیعی پور ، احمدی شهریور و احمدی اردی موسی (خیرین مدرسه ساز صنف اغذیه فروشان تهران) در توسعه علم و دانش در روستاها و شکوفایی استعدادهای نهفته و بالقوه دانش آموزان در روستاها کمک حال آموزش و پرورش بوده اند.
سید غلامحسین گنجی افزود: خانواده خیران مدرسه ساز به عنوان فرهیختگان جامعه با پیشنیه فرهنگی خود همواره نقش مهمی در توسعه علمی ، فرهنگی و توسعه فضاهای آموزشی با احداث مدارس داشته اند و شایسته و بایسته احترام و تکریم هستند.
او با بیان اینکه مشارکت خیرین همواره مددیار دولت در حل مشکلات آموزش و پرورش بوده گفت: در 2 سال اخیر با همت دولت و مشارکت خیرین بیشتر مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان حل شده و تعداد اندکی از کلاس های درس در این شهرستان وجود دارد که با کانکس اداره می شوند و امیدواریم در آینده نزدیک با مدارس کانکسی خداحافظی کنیم.
فرماندار سرعین هم در این آئین گفت: حضور و اثرگذاری خیرین در امر آموزش و پرورش شهرستان چشمگیرتر از هر بخش دیگری بوده و این اقدامات در یک سال اخیر با افتتاح چهار پروژه خیر ساز پررنگ تر شده است.
عاطف ناصری افزود: بخشی از عوامل توسعه در عرصه های علمی و تعلیم و تربیت از برکت وجود خیرین مدرسه ساز است و امید است با همت خیرین مدرسه‌ ساز در آینده نزدیک شاهد پیشرفت دانش آموزان منطقه باشیم.
او گفت: امروز آموزش و پرورش برای حل کامل مشکلات و کمبودهای خود نیازمند کمک خیرین و توانمندان است و کمک به آموزش و پرورش کمک به ترقی و پیشرفت اسلام و مسلمانان است.
روستای ارجستان در شهرستان سرعین ، بخش مرکزی و دهستان سبلان قرار دارد.
سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت نیری ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.