صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: پروژه ساختمان جایگزین بیمارستان فاطمی اردبیل با ظرفیت 200 تختخوابی مقرر بود که از سال 89 اجرایی و عملیاتی شود اما در حال حاضر اقدامی در این زمینه انجام نشده و اجرای این پروژه هنوز آغاز نشده است.

وی با اشاره به پیگیریهای انجام شده برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد:‌ در نشستی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی که در روز گذشته برگزار شد این پروژه مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم برای اجرای آن اخذ شد.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس دستور معاون وزیر راه و شهرسازی نقشه این بیمارستان در محل زمین وقف شده حاج آقا نجف‌زاده در کنار تپه قوشه‌تپه واقع در دروازه آستارا اردبیل تهیه شده و آماده واگذاری برای پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

بدری تصریح کرد: علاوه بر اخذ دستور در زمینه تهیه سریع نقشه این پروژه، بیمارستان جایگزین فاطمی اردبیل از 200 تخت به 260 تخت ارتقا می‌یابد که این اقدامی مهم در راستای افزایش ظرفیت این بیمارستان و خدمات‌رسانی درمانی و بیمارستانی به مراجعه‌کنندگان است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد بیمارستان 160 تختخوابی پارس‌آباد نیز گفت: دستور اختصاص مبلغ 60 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان 160 تختخوابی شهر پارس‌آباد نیز از معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌های دولتی کشور دریافت شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612119
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.