به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جعفر فهیمی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان سرعین اظهار کرد: امسال براساس هدفگذاریها طرحها و پروژه‌های عمرانی و گردشگری در سطح استان اردبیل با محوریت توسعه پایدار اجرایی می‌شود و از اجرای طرح بدون توجه به این موضوع جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرستان سرعین برای توسعه همه‌جانبه نیازمند طرح جامع گردشگری است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا سرمایه‌گذاران متخصص و مجرب در راستای ارتقا و توسعه جاذبه ها و قابلیتهای گردشگری شهرستان براساس نیازهای روز گردشگران اقدام به سرمایه‌گذاری و فعالیت در شهرستان سرعین کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با انتقاد از تخصیص آب های گرم معدنی به صورت جزء به سرمایه‌گذاران خرد بیان کرد: با واگذاری کامل چشمه‌های آب معدنی به بخش خصوصی مشکلات مالکیتی کاهش می‌یابد که در این راستا و برای توسعه آبهای معدنی از سرمایه‌گذاران برای ایجاد مراکز تفریحی و رفاهی در شهرستان دعوت می‌شود.

فهیمی سرعین را نگین گردشگری منطقه برشمرد و گفت: این شهرستان ظرفیتهای بسیار بالایی برای جلب و جذب گردشگران داشته و همه‌ساله شاهد حضور گردشگرانی از نقاط مختلف کشور و نیز کشورهای خارجی در این منطقه هستیم که باید برای تداوم و افزایش این مسافران تلاش شود تا خدمات‌رسانی به این افراد ارتقا و فزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ورود سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز شکوفایی ظرفیتها و جاذبه‌های سرعین دانست و افزود: برای توسعه سرعین از فعالیتهای سرمایه‌گذاران مجرب حمایتهای لازم انجام می‌شود تا این امر زمینه‌ساز توسعه خدمات‌رسانیهای کمی و کیفی به گردشگران در این شهرستان شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611507
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.