به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار حسین عبدی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با شهردار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر کلانتری‌های 16 و 14 اردبیل از نظر ساختمان و مکان در شان مردم منطقه نبوده و تلاش و جدیت بر این است تا این کلانتریها را بهسازی کنیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که ما خدمتگذار مردم هستیم، اگر فضای خدمت مناسب و خوشایند فراهم باشد، به یقین کار خدمت‌رسانی هم با روند مناسبی انجام خواهد گرفت که در این راستا باید تلاش کنیم و انتظار می‌رود نهادهای مرتبط نیز در این زمینه همکاری و مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به در دست اجرا بودن چند پروژه عمرانی از سوی فرماندهی انتظامی استان افزود: برای بهسازی ساختمان کلانتری 14 اردبیل ناچار به تخریب ساختمان فعلی هستیم که امیدواریم با نگاه حمایت آمیز دستگاههایی نظیر شهرداری و استانداری نسبت به رفع مشکلات در حوزه در فضای ساختمان کلانتری در اینزمینه اقدام شود.

شهردار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه به طور قطع مجموعه شهرداری خدمات نیروی انتظامی را موثر و قابل تقدیر می‌داند، گفت: اگر در سال گذشته شاهد کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی و امنیتی در سطح شهر بودیم، همه در سایه خدمات دلسوزانه مجموعه انتظامی در استان اردبیل بوده و تلاش همکاران انتظامی زمینه خدمات بهتر برای مردم از سوی شهرداری را هم فراهم آورده است.

حمید لطف‌اللهیان با بیان اینکه در اصل نمی‌توان به شهرداری تنها به چشم یک اداره نگاه کرد، چرا که متعلق به همه مردم و همه نهادهاست، اظهار کرد: در مورد کمک به بهسازی فضای کلانتری 14 اردبیل نیز همکاری نزدیک را بر خود وظیفه می‌دانیم و اعتقاد داریم نیروی انتظامی قوی در واقع شهرداری توانمند را به دنبال خواهد داشت.

وی در مورد همکاری شهرداری اردبیل در بخش مهندسی برای شروع بازسازی و یا احداث ساختمان جدید کلانتری 14 با تایید و هماهنگی استانداری اردبیل قول مساعد داد و افزود: در این زمینه همکاریهای لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608942
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.