حسین دشتی روز چهارشنبه افزود: علاوه بر این پنج هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم نیز در این مدت در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در استان در قالب طرح "اطعام مهدوی"  توزیع شده است.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان کمک های مردمی و خیرین به نیازمندان در استان افزایش یافته است، اظهار داشت: با اینکه این امر باعث شده بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود اما کمیته امداد همچنان نیازمند کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است.

او با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه باشند و با کمک‌های خود شادی‌ را به آنها به ارمغان بیاورند، بیان کرد: همه باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند و بیش از پیش به فقرا و نیازمندان کمک کنند.

دشتی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، اضافه کرد: کمک به نیازمندان و تهیدستان علاوه بر ثواب فراوان باعث افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم و خیرین می توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

وی افزود: مردم و نیکوکاران همچنین با مراجعه به وب ‌سایت emdad.ir می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوارهای تحت حمایت این نهاد و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای کمک به فقرا و پیوستن به طرح "اطعام مهدوی" استفاده از کد آنی ‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.

۳۸ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.