احمد ناصری روز چهارشنبه در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان افزود: در ارزیابی‌های ستادی حوزه سواد آموزی استان جزو استان‌هایی است که شایسته تقدیر شده و افزایش مراکز یادگیری محلی در استان عامل مهمی برای ارتقای مهارت‌آموزی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی، آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان در ایام مقابله با ویروس کرونا گفت: آموزش‌دهندگان سوادآموزی استان همپای دیگر معلمان با برقراری ارتباط مستمر با سوادآموزان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و روش‌های خلاقانه متنوع شعار "آموزش تعطیل نیست" را محقق کردند.

او همچنین جذب منابع مالی در این حوزه را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در بخش نیروی انسانی نیز جذب آموزشیاران سوادآموزی موجب افزایش روحیه آنها در ادامه مسیر آموزشی می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال ۹۸ در سه حوزه سوادآموزی، انتقال، تحکیم ۹ هزار و ۲۲ نفر تحت‌پوشش قرار گرفتند، گفت: ۹۸.۳ درصد از حجم ابلاغی در سال ۹۸ محقق شده  که این میزان ۱۹ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

سیدغلامحسین گنجی افزود: اردبیل در تحت پوشش قرار دادن حجم ابلاغی جزو ۱۰ استان اول کشور می‌باشد.

او در زمینه فعالیت‌های آموزشی در ایام مقابله با ویروس کرونا گفت: در این ایام نهضت تولید محتوا  از سوی آموزش‌دهندگان موجب ارتقای سطح آموزش بی‌سوادان استان شده است.

به گفته وی، در ۹۰ درصد کلاس‌ها مشکلی در ارتباط با اتمام و برگزاری آزمون پایانی نخواهیم داشت.

وی همچنین از عقد قرارداد با صدا و سیمای مرکز اردبیل جهت تولید و پخش برنامه‌های آموزشی از شبکه استانی در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.