ناصر عتباتی روز یکشنبه در بازدید از زندان خلخال افزود: هم‌اکنون نیز تعداد قابل توجهی از زندانیان زندان‌های این استان از این مرخصی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز خانواده‌های زندانیان به مساعدت های مالی مسوولان خواستار رفع نیاز مالی خانواده زندانیان نیازمند خلخال و همچنین مساعدت لازم از سوی مسوولان تشکیلات قضایی این شهرستان برای سهولت در کار ضمانت افراد ،قبول وثیقه و سند برای آزادی زندانیان از زندان با توجه به وجود شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا شد.

وی با تقدیر از تلاش مسوولان ندامتگاه خلخال در رعایت موازین بهداشتی مربوط به پیشگیری از کرونا  اظهارداشت: برای فراهم کردن شرایط لازم جهت کنترل و پیشگیری از کرونا زندانیان دارای شرایط لازم همه زندان‌های استان اردبیل از مرخصی استفاده می‌کنند که این امر شامل حال ۶۵ درصد از مجموع زندانیان زندان خلخال نیز می‌شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین در جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد قرارگاه زیستی خلخال در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان نیز از اعضای کادر پزشکی و پرستاری این دانشکده در کسب مقام نخست کشوری در خصوص غربالگری بیماری کرونا و نگهداری وضعیت این شهرستان در حالت سفید از لحاظ این بیماری تقدیر کرد.

او افزود: مدیریت خوب این دانشکده به همراه همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و همچنین وجود فرهنگ بالای مردم جهت همکاری با مسوولان موجب شده تا شرایط حاکم در خلخال از لحاظ بیماری کوید ۱۹ شرایط بسیار خوب و قابل قبولی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.