حسن قبادی روز پنجشنبه به ایرنا گفت: در این راستا  بازارچه مرزی بیله‌سوار،  بالغ بر ۴۰ رستوران، هتل و مسافرخانه،۳۵ باب آرایشگاه زنانه،۱۴ باب باشگاه ورزشی و ۲۵ باب کبابی نیز  تعطیل        شده‌اند.

وی  با بیان اینکه اصناف این شهرستان  تاکنون همکاری خوبی با ستاد پیشگیری از کرونا داشته‌اند گفت: با اصنافی که از مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سرپیچی کنند، برخورد قضایی شده و مغازه آنها بدون اخطار، پلمب خواهد شد.

او  اضافه کرد: شماری از مالکان  در بیله سوار در حرکتی خودجوش و قابل تحسین ، در قالب پویش فرصت - مهربانی به مستاجران خود که بمنظور پیشگیری از ویروس کرونا مغازه‌هایشان را تعطیل کرده بودند، ارفاق و از پرداخت کرایه معاف کردند.

به گفته وی ، بیش از ۶۰ نفر با ۱۲۰ باب مغازه و منزل مسکونی در این شهرستان به طرح فرصت - مهربانی پیوسته‌اند.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه در سه نقطه از شهرستان داکت ضد عفونی مستقر شده و در ۲ نقطه  نیز غربالگری و تب سنجی انجام می‌شود، گفت: روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه خودرو و بالغ بر یک هزار نفر  در ورودی‌های شهرستان غربالگری شده و  خودروهای غیر بومی نیز حق ورود به شهرستان نداشته و بازگردانده می‌شوند

قبادی بیان کرد:  روزانه بیش از پنج هزار عدد ماسک در شهرستان  تولید می‌شود  ضمن اینکه تاکنون  ۲۵هزار لیتر مواد ضدعفونی هم در بین مردم توزیع و در معابر عمومی  شهر و روستاها استفاده  شده است
بیله‌سوار در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.