دکتر بشیر خالقی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت جا برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها افزود: دولت می‌تواند تعدادی از هتلهای تعطیل شده  را برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص دهد .

وی  بیان کرد: در این شرایط بحرانی که مردم  نیازمند  ماسک و مواد ضد عفونی کننده هستند، احتکار آن‌ها نوعی جنایت است وهر کس دست به احتکار چنین اقلامی بزند با جان و سلامت مردم بازی کرده است.

 نماینده مردم خلخال و کوثر  درباره این که مجلس چه راه‌کارهایی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دولت ارائه داده است، اظهارداشت: نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان جلسات متعددی در این زمینه تشکیل و تصمیماتی  در این خصوص گرفته شده است.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا از نظر پراکندگی، توسعه و شدت مرز نمی‌شناسد، نه دارویی و نه واکسنی دارد،  بنابراین تنها راهکار برای کنترل این بیماری پیشگیری از گسترش آن در جامعه بوده و مردم باید مواظب سلامت خود باشند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

دکترخالقی در مورد مسافرت در  ایام تعطلات نوروز نیز گفت؛ هنوز یک عده از افراد،  ابتلا به ویروس کرونا را  را جدی نگرفتهاند و تا دولت اقدام به تعطیلی کرد به مسافرت رفتند.

وی گفت: خواهش من از همه مردم این است که  که تا نابودی کامل این ویروس در خانه مانده و حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.