به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه عصر سه شنبه در جلسه شورای اصناف شهرستان اردبیل عنوان کرد: از مردم شهرستان اردبیل خواهشمندیم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خریدهای خود را به بعد از عید موکول کرده و سلامت خود و خانواده‌ها و مردم را به خطر نیندازند.

وی با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های متولی از جمله اتحادیه بازار و اتاق اصناف برای تعطیلی بازار اردبیل، گفت: خودداری از تجمع و شلوغی اولویت اصلی است که همگان باید این روزها به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار اردبیل افزود: در جلسه امروز بر تأمین نیازها و اقلام اساسی مردم تاکید شد و مقرر گردید مردم برای تأمین کالاهای ضروری در برخی مراکز با رعایت موازین بهداشتی مشکلی نداشته باشند.

امامی یگانه از آمادگی و همکاری بازاریان اردبیل برای تعطیلی مراکز خود خبر داد و افزود: از مردم نیز خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی در خانه بمانند تا این ویروس ریشه کن شود و شرایط به روال عادی خود برگردد.

وی گفت: در حال حاضر در تأمین مایحتاج عمومی مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

امامی یگانه در خاتمه از اختصاص چند واحدی تولیدی در شهرستان اردبیل به تولید ماسک و مواد ضدعفونی خبر داد و تصریح کرد: این تولیدات برای تأمین نیاز مردم در داروخانه و مراکز پخش توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.