حجت‌الاسلام ولی نظرپور روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل افزود: انقلاب اسلامی امانت شهدا و امام خمینی (ره) است که باید ارزش‌های این انقلاب برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی علم و آگاهی در برابر جهل و نادانی است، گفت: انقلاب اسلامی روزبروز مقتدرتر می شود و باید این اقتدار از جنبه‌های مختلف که حاصل انقلاب است برای مردم تبیین شود.

نظرپور بیان‌کرد: فعالیت‌های تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در استان گسترش می‌یابد و برای دست‌یابی به این هدف، برنامه‌های تبلیغی در ایام، مناسب‌ها، برگزاری راهپیمایی‌ها و حفظ دستاوردهای نظام  ارزشمند نظام اسلامی برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به وظیفه اصلی این شورا در هماهنگ کردن تبلیغات در ایام و مناسبت‌ها، گسترش و نحوه فعالیت‌های تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیزبسته به نوع و نحوه همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی وتبلیغی در مرکز وشهرستان‌های مختلف استان دارد.

او اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت جوان و نسل امروزی جامعه با فرهنگ حاکم بر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی نداشته و یا آشنایی آن‌ها در حد پایینی است و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاهش فاصله نسل‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای آشنایی بیشتر نسل امروزی جامعه با نسل گذشته انقلاب در کنار حفظ دینداری مردم ،  پویایی شعار دینی و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی است.

نظرپور گفت: اجرای برنامه‌های تبلیغی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهم این شورا جهت مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است که برای دستیابی به این هدف انتظار از مسوولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان همکاری لازم با این شورا است.

در این مراسم از روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.