سید عیسی کریم‌پور روز  سه‌شنبه در گفتوگو با ایرنا افزود: افزایش روزافزون بدهی معوقه مشترکان علاوه بر ایجاد مشکل بر سر راه تامین اعتبارات مورد نیاز اجرای طرح‌های گازرسانی به مشکل بزرگی بر سر راه واریز یارانه نقدی این شرکت به حساب هدفمندسازی یارانه‌ها شده است.

وی بیان کرد: به خاطر سرما و رعایت حال مردم گاز هیچ خانه‌ای قطع نشده و نخواهد شد اما بدهکاران می بایست  بدهی خود را پرداخت کنند  حتی شهروندان که چند دوره بدهی دارند با مراجعه  به  اداره گاز می‌توانند بدهی معوقه خود را تقسیط کنند.

او اضافه کرد: با وجود بدهی بیش از ۶۰ میلیارد ریالی ۲ جایگاه سی ان جی  شهرداری‌های خلخال وکلور مرکز بخش شاهرود در صورت اعلام آمادگی شهرداری های این شهرها  برای استاندارسازی جایگاه‌های خود انشعاب گاز این مشترکین وصل می‌شود.

به گفته وی، با توجه به تاکید کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال، عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری ازناو توسط یک خط لوله از روستای مجره که خط اصلی تغذیه گاز است آغاز شده و این منطقه تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهد شد.

کریم‌پور به اهمیت منطقه گردشگری ازناو در رونق صنعت گردشگری منطقه  اشاره کرد و افزود: تکمیل این پروژه با راه اندازی کامل طرح‌های در حال احداث از جمله طرح  پل معلق، قصرهای چوبی ازناو، چندین هتل، مجموعه‌های پرورش ماهی و سایر زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی در این منطقه به رونق گردشگری کمک بسیاری خواهد کرد.

رییس  شرکت گاز شهرستان خلخال در خصوص گازرسانی روستایی نیز گفت: در حال حاضر سه شهر خلخال، کلور و هشجین از گاز  بهره مند بوده و  ۸۳ درصد جمعیت روستایی نیز گاز طبیعی دارند.

وی از در حال اجرا بودن هشت طرح گازرسانی روستایی در خلخال خبر داد و افزود: در بخش شاهرود در روستاهای ماجولان، قشلاق دیز، گیلوان، گیلوان خللر، تیل و طهارم دشت، عملیات شبکه‌گذاری و گازکشی در حال انجام است.

کریم‌پور گفت : در بخش خورش‌رستم نیز در روستاهای برندق، چنارلق، سجهرود، آهو، شمس آباد، گوسجین، دیز و کجل عملیات گازکشی در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است که با بهره‌بردای از این پروژه‌ها  شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی این شهرستان از گاز طبیعی تا پایان سال آینده به ۹۳ درصد خواهد رسید.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.