شهامت هدایت  روز دوشنبه در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عضو نهضت سبز جنگل‌کاری مشارکتی اردبیل افزود: این طرح تا ۱۴ آذرماه اجرایی شده و در این خصوص ۱۵۰ هزار اصله نهال برای کاشت در اختیار مردم و ارگان‌ها قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد که  برای تحقق نهضت بزرگ سبز نهال کاری و جنگل‌کاری در استان اردبیل مشارکت آحاد جامعه و تمامی دستگاه‌های اجرایی ضروری است 
  
او  با بیان اینکه غفلت از توسعه منابع طبیعی و محیط زیست پیامدهای ناگوار و غیرقابل جبرانی را به منطقه تحمیل خواهد کرد، افزود: با اجرایی شدن نهضت سبز جنگل کاری می‌توان در پیشگیری از سیل، افزایش ذخایر منابع آب‌های زیر زمینی، صیانت از محیط زیست و حفظ خاک موفق عمل کرد.

هدایت از تداوم اجرای این طرح در طول سال و افزایش مستمر نهال‌کاری در استان نیز خبر داد و افزود: با تاکید ستاد هماهنگی نهضت سبز و نهاد ریاست جمهوری، نهضت سبز نهال کاری وجنگل کاری و افزایش سرانه فضای سبز در تمامی نقاط کشور با جدیت ویژه‌ای مدنظر قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل  بیان کرد: پیشگیری از عواقب سخت زیست محیطی نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و صنعتی و آحاد مردم برای اجرای مناسب طرح نهضت سبز نهال کاری بوده و امیدواریم با اجرای هر چه مناسب چنین طرح‌هایی خبرهای خوبی در این خصوص در روزها و ماه‌های آتی اطلاع رسانی شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.