فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سوخت خلخال افزود: بر اساس تاکید استاندار اردبیل مبنی بر فعالیت همه جایگاه‌های راکد سوخت سی ان جی در مناطق مختلف استان ، ۲ شهرداری شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال مکلف به تجهیز جایگاه‌های سی ان جی به تجهیزات استاندارد و راه‌اندازی دوباره آنها برای رفاه حال مردم منطقه هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع پنج جایگاه سی ان جی این شهرستان ۲ جایگاه در اختیار شهرداری خلخال و یک جایگاه در اختیار بخش خصوصی واقع در جاده خلخال به اسالم در روستای خوجین فعال بوده و در ارائه خدمات عرضه سوخت گاز به مردم مشارکت دارند، اظهارداشت: در شرایط فعلی هیچ عذر و بهانه‌ای از سوی شهرداران برای تجهیز و راه‌اندازی ۲ جایگاه تعطیل شده شهرهای کلور و هشجین پذیرفته نیست.

وی گفت: با افزایش سطح کنترل و نظارت بر فعالیت خودروهای سواری پلاک عمومی کرایه‌کش بین شهری خطوط خلخال به اسالم و اردبیل و همچنین ناوگان حمل و نقل درون شهری از جمله تاکسی‌ها و آژانس‌های تلفنی هیچ گونه افزایش کرایه در این جابجایی مسافران مشاهده نشده است.

فرماندار خلخال با اشاره به فعالیت خودروهای سواری کرایه‌کش پلاک شخصی برای جابجایی مسافران بین روستایی خلخال از تلاش برای افزایش سهمیه سوخت بنزین سهمیه این خودروها در جهت رفاه  حال مردم روستاها و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه در خطوط مسافربری بین روستایی خبر داد.

سرپرست شهرداری خلخال نیز در این جلسه از راه‌اندازی یکی از ۲ جایگاه متوقف شده سی ان جی شهرداری در جاده قدیم خلخال - اردبیل خبر داد و گفت: این جایگاه از یک سال پیش به علت استاندارد نبودن تجهیزات متوقف و از دور فعالیت خارج شده بود.

صباح‌الدین برزگر اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور و نیز افزایش تقاضا برای مصرف سوخت گاز طبیعی ، شهرداری خلخال برای نصب و راه‌اندازی تجهیزات استاندارد در این جایگاه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه کرده و این جایگاه خدمات سوخت سی ان جی به مراجعان می‌دهد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.