حسین وطن دوست روز یکشنبه در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی یارانه معیشتی دولت تشریح کرد: با توجه به حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه معیشتی  و افزایش مراجعات در این زمینه لازم است مردم از نحوه روند دریافت یارانه نقدی و معیشتی مطلع شوند.

وی افزود: برخی افراد به دلیل عدم ثبت‌نام در جریان چهار واقعه حیاتی از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند که باید مردم ازمهلت مقرر برای انجام تغییرات که ۲ ماه در نظر گرفته شده،آگاهی یابند.

وطن دوست ادامه داد: چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی‌گیرد و باید اقدام به ثبت تغییرات در پرداخت یارانه نقدی کند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهار کرد: افرادی که یارانه معیشتی به آنها واریز نشده می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۶۳۶۹* از وضعیت دریافت یارانه خود اطلاع کسب کنند.

وطن دوست افزود: ظرف ۲۴ ساعت مشمول بودن یا نبودن برای دریافت یارانه همراه با کد رهگیری به شماره همراه ارسال می‌شود. 

وی بیان کرد: به دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی برای برخی خانوارها ، مراجعات مردم به فرمانداری‌ها و ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزایش یافته  و لازم است روند دریافت یارانه معیشتی برای مردم شفاف‌سازی تا ابهامات موجود در این خصوص کاسته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.