علی نباتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال با انتقاد از ضعف نظارت بر اجرای برخی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مدیریت‌های سابق جهاد کشاورزی خلخال افزود: در حالی که برای اجرای ۲ سد معیشتی شیران‌چشمه و درو در بخش شاهرود خلخال در سال ۹۴ بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات و منابع دولتی توسط جهاد کشاورزی هزینه شده هر ۲ پروژه دارای نقص فنی بوده و به همین دلیل آبگیری نمی‌شوند.

وی گفت: نظر مشاور طرح در زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها اجتناب از اجرای این پروژه‌ها در محل رانش و ریزش کوه بوده و لزومی بر اجرای این طرح و حیف و میل بیت‌المال از سوی جهاد کشاورزی نبود.

دادستان خلخال همچنین با هشدار به ادامه هدایت فاضلاب خانگی در محل تصفیه‌خانه فاضلاب شهری خلخال به رودخانه هروچای و همچنین ادامه فعالیت غیرقانونی محل دفن زباله‌های این شهر و بی‌توجهی شهرداری به راه‌اندازی محل پسماند جدید زباله‌ها اظهارداشت: موارد یاد شده تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه بوده و با مسوولان بی‌توجه به این امر قطعا برخورد خواهد شد.

نباتی افزود: در برخی از موارد عملکرد سامانه بازرسی و نظارت بر بازار ضعیف بوده و نتیجه جلسات کمیته نظارت بر فرایند کالاهای ضروری تشکیل شده در گذشته و در مقابله با گران‌فروشی و تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم چندان مطلوب نبوده است.
دادستان عمومی و انقلاب خلخال با تاکید براینکه عملکرد همه مسوولان اجرایی شهرستان در خصوص نوع و نحوه خدمات ارائه شده به مردم منطقه توسط تشکیلات قضایی رصد می‌شود، افزود: در خصوص کوتاهی با پدیده افزایش قیمت کالاها و خدمات با مسوولان ضعیف و ناکارآمد برخورد خواهد شد.

او با بیان اینکه پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش بنزین هیچ گونه گزارشی مبنی بر افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم گزارش نشده ، گفت: این امر دلیلی برای افزایش قیمت و استفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب از این وضعیت در آینده نیست و در هیچ شرایطی اجازه افزایش قیمت به هیچ کسی داده نخواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.