به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: این تفاهم‌نامه جهت ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک فرهنگی، آموزشی و هنری، اجرای برنامه‌های مشترک برای افزایش دانش کودکان و نوجوانان در زمینه امداد و نجات و نیز پرورش و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان با همکاری ۲ ارگان و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی منعقد شد.

او اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه آموزش ویژه کمک‌های اولیه برای پرسنل کانون توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: استقرار تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در اردوهای درون استانی کانون برای آموزش، تامین ابزارهای کمک آموزشی هلال احمر در مراکز کانون و ایجاد امکان استفاده از امکانات جمعیت هلال احمر در برنامه‌های مشترک ۲ سازمان از جمله تعهدات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این تفاهم‌نامه است.

معبودی همچنین با اشاره به تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تخفیف ویژه عضویت و استفاده از خدمات کانون برای فرزندان پرسنل جمعیت هلال احمر در کانون و برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی و فرهنگی ویژه خانواده پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بر اساس اعلام نیازها و اجرای برنامه های مشترک از جمله تعهدات کانون است.

۳۴ کانون ثابت و سیار در مناطق مختلف استان اردبیل در ارائه خدمات فکری ، فرهنگی ، آموزشی و هنری به کودکان و نوجوانان فعالیت دارند که از این تعداد ۲۴ کانون ثابت و ۱۰ کانون سیار می‌باشد.
بیش از ۶۵ هزار نفر عضو کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل هستند که ۲۱ هزار نفر آنها بصورت مستمر و ثابت از این مراکز خدمات دریافت می‌کنند.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.