​به گزارش ایرنا ، رضا شیرین زاده روز چهارشنبه در بازدید از شهرک حمل ونقل اردبیل افزود: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنان جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه ای به نرخ مصوب دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه لاستیک موجود در انبار ها بیش از نیاز رانندگان بوده و با انباشت لاستیک روبرو هستیم، بیان کرد: توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام  و حواله های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می شود.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک برای ناوگان‌های دارای کارت هوشمند بر عهده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است، اظهار داشت: لاستیک مورد نیاز رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند، توسط شهرداری ها توزیع می‌شود.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا و بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش نیز در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

شیرین زاده همچنین از جابجایی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا و بار در استان در پنج ماهه امسال خبر داد و افزود: با تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل وضعیت حمل کالا و بار در استان اردبیل کاملا عادی و روان است.

۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.