به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: تعدادی از پروژه‌های بزرگ عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت امسال که در لیست طرح‌های عمرانی این شهرستان از جمله احداث سد بفراجرد ،خط انتقال آب از این سد به شهر ، تصفیه‌خانه آب شرب و پست برق ۲۳۰ کیلو ولت که برای اجرای آنها سه هزار میلیارد ریال هزینه شده، در سفر رئیس‌جمهوری به استان بهره‌برداری خواهد شد.

او گفت: برای گرامیداشت هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی متعددی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان درنظر گرفته شده که افتتاح می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: انتظار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی منطقه تلاش برای امیدوار کردن مردم به آینده با پرهیز از ارائه اطلاعات و اخبار ناامیدکننده و همچنین دوری از هرگونه اغراق و ارائه آمار فاقد مستند و اطلاعات عاری از واقعیت به افکار عمومی می‌باشد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه اجرای برنامه‌های هفته دولت امسال با رویکرد مردمی بودن برنامه‌ها و واگذاری این مراسم به مردم است ، افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در این برنامه‌ها با آمادگی کامل و اطلاعات دقیق از آخرین وضعیت عملکرد سازمانی خود حاضر شوند.

او از انجام اقدامات لازم و پیگیری در خصوص راه‌اندازی فاز دوم کارخانه نئوپان خلخال خبر داد و اظهار داشت: پیگیری تله سیژ و پیست اسکی نیز در حال انجام بوده و با هماهنگی‌های انجام شده امکان انتقال امکانات و تجهیزات خریداری شده به خلخال از سوی مجری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی فراهم می‌شود.

فرماندار خلخال افزود: نگاه به منطقه نباید صرف نگاه به فعالیت‌های عمرانی باشد ، بلکه در حال حاضر توسعه شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار تلاش برای اجرای طرح‌های عمرانی زیرساختی منطقه است.

وی همچنین به سفر استاندار اردبیل در هفته دولت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: سفر استاندار اردبیل با بازدید از پروژه در حال احداث راه اصلی  خلخال ـ کلور ـ درام به منجیل  انجام و افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم و برگزاری جلسه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی استان همراه است.

بابایی با بیان اینکه ده‌ها برنامه فرهنگی و ورزشی از جمله همایش پیاده‌روی با خانواده به بام خلخال و مسابقه تیراندازی مدیران و کارکنان ادارات برای هفته دولت تدارک دیده شده، از برگزاری یادواره شهدای دولت  همزمان با برگزاری یادواره شهدای سه ماهه دوم خلخال خبر داد و بر حضور حداکثری مسئولان و مردم در این مراسم تاکید کرد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.