معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تکمیل تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد مغان جزء برنامه ها و از اولویت های مهم استان می باشد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد، اظهار کرد: سازه ساختمانی این تصفیه خانه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بطوریکه و تاکنون ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد هزینه شده که برای تکمیل آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز آسفالت ریزی جاده پارس آباد تا سربند در آینده نزدیک خبر داد و افزود: ۷ کیلومتر از قطعه دوم طرح چهار بانده کردن جاده پارس آباد تا سربند اجرا شده  و در مرحله رو سازی و آسفالت ریزی می باشد و این قطعه ۷ کیلومتری نهایتا تا دو ماه دیگر تکمیل می شود.
وی ادامه داد: اگر آزاد سازی حریم و تکمیل تاسیسات توسط دستگاه ها دخیل بموقع صورت گیرد. این پروژه نهایتا تا یک سال دیگر تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
بهنژاد مدیرکل آب و فاضلاب شهری نیز دلیل تاخیر چندساله در تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد را جابجایی مکان این طرح دانست و تصریح کرد: جابجایی مکان تصفیه خانه که یک اقدام سیاسی بود و بیشتر مسئولین وقت سکوت اختیار کردند. یک اشتباه بزرگ و ظلمی در حق شهرستان پارس آباد بود.
وی ادامه داد : تصفیه خانه ای که قرار بود با ۲ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد. امروز با ۱۰۰ میلیارد تومان نمی شود به سرانجام رساند.
علی علایی فرماندار پارس آباد نیز با اشاره به اینکه بوی بد این فاضلاب اهالی را به شدت آزار می دهد، خاطر نشان کرد:  تصفیه خانه فاضلاب شهری به عنوان مطالبه عمومی مردم در کنار سایر پروژه ها همچون چهاربانده کردن جاده سربند – پارس آباد مورد پیگیری جدی ما است.   فرماندار پارس آباد از نشر آگهی تکمیل این تصفیه خانه در چند روز اخیر خبر داد و گفت: با تزیق ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه شاهد سرعت گرفتن اجرای آن خواهیم بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.