مانور دوسالانه ایمنی در فرودگاه اردبیل با موفقیت برگزار و امتیاز لازم از حیث ارتقای شرایط ایمنی و سلامت به فرودگاه اردبیل اعطاء شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم که با حضور ناظران کشوری برگزار شد، مدیر کل فرودگاه‌های اردبیل اظهار کرد: تمام فرودگاه‌های کشور در یک فرجه زمانی 6 ماهه، یکساله و دو ساله از حیث تجهیزات ایمنی و توانمندی نیروها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که در فرودگاه اردبیل نیز با برگزاری مانور این تجهیزات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

سیدفخرالدین هاشمی خاطرنشان کرد: ما در این مانور شاهد حضور به موقع نیروها و همچنین استفاده از تجهیزات جدید در مهار آتش‌سوزی و کمک به حادثه دیدگان احتمالی بودیم که یک شرایط رضایت‌بخشی نیز از قبل این امدادرسانی‌ها به دست آمد.

وی گفت: فرودگاه اردبیل در سال‌های اخیر با مجهز شدن به مدرن‌ترین امکانات از کم‌حادثه‌ترین فرودگاه‌های کشور بوده به طوری که به صورت مستمر برگزاری چنین مانورهایی را شاهد بودیم.
مدیر کل فرودگاه‌های اردبیل حساسیت فرودگاه‌ها را در بالا بردن توان آمادگی و کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی یادآور شد و بیان کرد: ما امروز مانور خوبی را برگزار کردیم که از طرف ناظران کشوری نیز وضعیت رضایت‌بخش اعلام شد و قرار شد در یک جلسه تخصصی نکات ضعف و ایراد نیز مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.