به گزارش ایرنا، المپیاد علمی، عملی و مهارتی تکنسین‌های مراکز فوریت‌های پزشکی شمال‌غرب کشور برای انتخاب ۱۰ تکنسین برتر و معرفی به المپیاد علمی و عملی سازمان اورژانس کشور به میزبانی مرکز فوریت‌های پزشکی تبریز برگزار شد.

در این المپیاد که ۴۶ نفر از برترین تکنسین‌های مراکز فوریت‌های پزشکی تبریز، اردبیل، ارومیه، خوی، مراغه و خلخال در سه مرحله آزمون علمی، آزمون آسکی و آزمون مهارتی و جسمانی با هم به رقابت پرداختند.

در این المپیاد، توحید بیوته، مسعود سعیدیان، مهران غیبی، میرتوحید حسینی، آرمین سرحدی، مهران عبدی و حامد خان‌زاده از استان اردبیل توانستند مقام اول تا هفتم این المپیاد را از آن خود کنند و نفرات هشتم تا دهم نیز از مرکز فوریت‌های پزشکی ارومیه انتخاب شده و توانستند به المپیاد علمی و عملی سازمان اورژانس کشور راه یابند.

دکتر مجید غریبانی ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: این المپیاد در ارتقای سطح علمی و مهارتی و ایجاد طراوت و حس رقابت میان تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.

وی افزود: پیش از برگزاری این المپیاد، مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل نهمین دوره از المپیاد علمی و عملی را به صورت استانی در اردبیل برگزار کرد و از بین ۱۰۰ نفر تکنسین معرفی شده، ۱۰ نفر توانستند به المپیاد قطب شمال‌غرب کشور راه یابند.

او بیان کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل که با یک تیم حرفه‌ای و مجرب در این المپیاد حضور یافته بود، با اقتدار کامل توانست جایگاه اول تا هفتم این دوره از المپیاد را به دست آورد.

۱۹۰۵/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.