رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بهمن ماه امسال مسابقات دوچرخه‌سواری در سطح آموزشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، خسرو قمری در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه‌سواری استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل یکی از استان‌های میزبان رویداد بین‌المللی تور آذربایجان است که قطعا برگزاری این تور نتایج و ثمرات شایسته‌ای را در ارتقای توانمندی دوچرخه‌سواران، داوران و مربیان ما داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بنده در مجمع هیئت رئیسه آسیایی فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور دارم و از نزدیک شاهد عظمت و بالندگی تور آذربایجان در رشته دوچرخه‌سواری هستم که قطعا این رویداد برای کشور ما یک نعمت و ظرفیت خوبی است تا بتوانیم از حضور تیم‌های مختلف و تجارب آنها استفاده کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در برگزاری این تور مشارکت دارند، افزود: امیدواریم در سایه برگزاری این تور در این استان‌ها بهترین استعدادهای ورزشی در رشته دوچرخه‌سواری شناسایی و به تیم‌های ملی دعوت شوند که امکان حضور آنها در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی و فنی برای مربیان و داوران ما نیز فراهم آید.
قمری به توانمندی خوب دوچرخه‌سوار اردبیلی موسیزاده اشاره کرد و گفت: اگر این دوچرخه‌سوار مسایل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و برای راهیابی به تیم ملی تلاش کند می‌تواند موفق باشد که امیدواریم با تلاشی که در استان و ما در فدراسیون انجام می‌دهیم این دوچرخه‌سوار را به دور از مسایل حاشیه‌ای به تیم ملی دعوت کنیم.
وی به استعدادهای خوب و بی‌نظیر استان اردبیل در رشته دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در تاریخ فدراسیون دوچرخه‌سواری یک زن مسئولیت هیئت دوچرخه‌سواری یکی از استان‌ها را عهده‌دار می‌شود که قطعا مدیریت شایسته او می‌تواند به توسعه ورزش بانوان و همگانی کردن این رشته کمک کند.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری آموزش و پرورش را مملو از استعدادهای ناب در این رشته ورزشی اعلام و تصریح کرد: در کنار توسعه ورزش همگانی دوچرخه‌سواری با همکاری شهرداری‌ها باید به صورت حرفه‌ای نیز استعدادهای خوبی را در این رشته تربیت کنیم.
قمری با اشاره به توانمندی کشورمان در رشته‌های پیست، جاده و کوهستان و کسب 63 مدال المپیکی و آسیایی خاطرنشان کرد: صدها مدال جهانی نیز توسط دوچرخه‌سواران ما به دست آمده ولی نباید به این مدال‌ها و عناوین بسنده کنیم بلکه باید قوی‌تر از آسیایی میانه و شرق به سمت توسعه دوچرخه‌سواری حرکت کنیم.
وی ادامه داد: کشوری مانند قزاقستان بیش از یک میلیارد دلار در این رشته سرمایه‌ گذاری کرده و ژاپن رقابت سخت و سنگینی را با آسیایی‌ها در کسب مدال در پیش گرفته ولی امیدواریم هم دختران و هم پسران ما در رشته‌های مختلف دوچرخه‌سواری بتوانند در آسیا دوچرخه‌سواری کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار کرد: ما با کمترین هزینه بیشرین نتایج و موفقیت‌ها را می‌توانیم در این رشته به دست آوریم به شرط آنکه هیئت‌های استان‌ها به موضوع آموزش و جذب استعدادها و شناسایی آنها اهتمامی جدی داشته باشد.

قمری بیان کرد: ما اگر باشگاه‌هایی قوی در سطح استان‌ها داشته باشیم بهتر از این است که یک تیم قوی راهی مسابقات لیگ کنیم که قطعا با پشتوانه‌سازی باشگاهی در این رشته ورزشی می‌توانیم به کسب مدال‌های رنگارنگ امیدوار باشیم.
وی ضرورت راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمان‌پروری را در این رشته در کنار توسعه همگانی دوچرخه‌سواری یادآور شد و گفت: با وزارت کشور و شهرداری‌ها تفاهمنامه‌ای را امضا کردیم تا بتوانیم در مناطق مختلف کشور به همگانی کردن رشته دوچرخه‌سواری با رغبت و انگیزه خانواده‌ها کمک کنیم.
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری به برگزاری مسابقات آموزشگاه های کشور در رشته دوچرخه‌سواری اشاره و خاطرنشان کرد: ما با آموزش و پرورش نیز تعامل خوبی داریم و امیدواریم هر چه سریعتر زمینه و بستر تقویت این امر و استعدادیابی‌های نو در این بخش فراهم آید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.