معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با شهرستان شدن اصلاندوز اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی برگزار و 20 میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی و عشایری به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری جدید اصلاندوز و اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: هفته آینده و به صورت رسمی با حضور معاون وزیر کشور استاندار اردبیل و مسئولان محلی و منطقه‌ای جشن تاسیس و راه‌اندازی شهرستان اصلاندوز برگزار شده و به صورت رسمی این منطقه از لحاظ موقعیت سیاسی و جغرافیایی ارتقا خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه کارها عقب نمانده و این شهرستان از اعتبارات سال 98 بهره‌مند شود ما ضمن معرفی سیدعباس مینایی به عنوان سرپرست فرمانداری تازه تاسیس اصلاندوز جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان را برگزار کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: در این جلسه مبادله موافقتنامه و تعیین تکلیف اعتبارات ملی، استانی و تعیین شده از محل تبصره‌های مختلف مشخص شد تا مدیران این شهرستان پیگیر جذب این منابع باشند.

ندایی ادامه داد: برای اولین بار به این شهرستان 7.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 12 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات عشایری اختصاص یافت تا مدیران و مسئولان این شهرستان نسبت به جذب آن اقدام کنند.
وی از سرپرست فرمانداری این شهرستان و مدیران اجرایی خواست؛ تا در کنار این اعتبارات محدود نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش و تکاپوی بیشتری را انجام دهند تا به سرعت شاهد توسعه و بالندگی این شهرستان باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل یکی از ویژگی‌های اصلاندوز را سکونت جامعه عشایری و ضرورت بهره‌مندی ساکنان این منطقه محروم از زیرساخت‌های موردنیاز اعلام کرد و گفت: امیدواریم به سرعت به اهداف تعریف شده در مسیر پیشرفت این شهرستان دست پیدا کرده و خود اهالی نیز سرپرست فرمانداری و مسئولان اجرایی این منطقه را کمک کنند تا اصلاندوز به عنوان یازدهمین شهرستان استان بتواند به سمت بالندگی بیشتر حرکت کند.
ندایی تصریح کرد: ما در همه شهرستان‌ها با تاکید استاندار اردبیل جلسات کمیته برنامه‌ریزی را برگزار می‌کنیم تا با همراهی مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل توزیع اعتبارات انجام و شرایط مطلوب در جذب این منابع فراهم آید تا با الویت رونق تولید و اشتغال و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این منابع هزینه شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.