در راستای تحقق برنامه‌های طرح تحول سلامت و بهبود شرایط در ارائه خدمات به هموطنان کلینیک تخصصی امام علی(ع) در کارشناسان اردبیل افتتاح شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در کلینیک تخصصی امام علی(ع) در اردبیل برگزار شد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار کرد: از 10 روز پیش موفق شدیم بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک تخصصی را در حوزه ارتقای بهداشت و سلامت افراد جامعه در شهرک کارشناسان اردبیل فعال کنیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه و گسترش این مجموعه خواهیم بود.

رضائی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این کلینیک بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی گوارش اطفال، بزرگسالان، کلیه، روماتولوژی، قلب، مغز و اعصاب و جراحی فعال است تا با تعرفه دولتی به هموطنان ارائه خدمات کند.

وی با بیان اینکه در این کلینیک‌ها سعی داریم تا خدمات کیفی به بهره‌گیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص به مردم ارائه شود، افزود: هموطنان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند از خدمات ارائه شده  در این کلینیک‌ها و مجموعه‌های تخصصی استفاده کرده و به ارتقای سلامت و بهداشت خود کمک کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل بیش از 42 کلینیک و مرکز تخصصی با تعرفه دولتی به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند که در سطح گسترده ارائه این خدمات تداوم می‌یابد.
رضائی تصریح کرد: با توجه به گستردگی فضای شهر اردبیل و افزایش جمعیت در شهرک‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا در شهرک‌های اقماری شکل گرفته در اردبیل این مجموعه‌ها را فعال کنیم تا مراجعات مردم با دغدغه‌ای کمتر همراه باشد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.