همزمان با لیالی قدر مصلی اردبیل آماده پذیرایی از میهمانن الهی در پاسداشت اولین شب قدر است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، با هماهنگی مصلی اردبیل اقامه نماز مغرب و عشا امشب توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از ساعت 22:30 دقیقه در محل مصلی بزرگ امام خمینی اردبیل برگزار خواهد شد و بعد از اقامه نماز قرائت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز از ساعت 23 امشب شروع خواهد شد.
در اولین شب از لیالی قدر سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از ساعت 23:20 دقیقه آغاز خواهد شد و مراسم احیای شب‌های قدر با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه مومنان و روزه‌داران ضیافت الهی تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

همچنین مراسم قرائت دعای جوشن کبیر در مسجد جامع اردبیل برگزار خواهد شد تا شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی تا اذان صبح این دعای پرفیض را قرائت کرده و از معارف و معانی آن بهره‌ ببرند.
شرکت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری اردبیل نیز اعلام کرد؛ از ساعت 21 امشب اتوبوس‌های این شرکت از میادین اصلی شهر نسبت به جابجایی مومنان اقدام کرده و در هنگام برگشت در خدمت آنها خواهند بود.
نظیر این مراسم در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده نیز مصادف با شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان به عنوان لیالی قدر برگزار خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.