محمد قربانی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: عملیات بازگشایی این مسیر از دو حوزه استحفاضی استان اردبیل و استان گیلان شروع شده است.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط بهمن گیر این جاده بیش از پنج متر است، اظهار کرد: این امر موجب طولانی شدن زمان برف روبی و بازگشایی این مسیر شده است.
او با توصیه به مردم جهت پرهیز از هرگونه تردد در این مسیر بیان کرد: با پایان عملیات بازگشایی و ایمن سازی جاده، زمان تردد از طریق منابع خبری موثق اعلام خواهد شد.
قربانی گفت: به دلیل آسیب دیدگی بدنه تعدادی از پل های محور خلخال به پونل در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان تا زمان تعمیرات و بازسازی بدنه این پل ها، جاده تنها بر روی خوردوها سواری باز خواهد بود.
قربانی همچنین از بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده از برف این شهرستان از جمله راه روستای بفراجرد در بخش مرکزی به روستای میانرودان واقع در بخش شاهرود، راه روستاهای گندم اباد و کهل دشت در این بخش خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی مسیرهای یاد شده که از اوایل سال گذشته با اولین بارش برف مسدود شده بود از یک هفته پیش آغاز و از امروز تردد خودروها در آن ها امکان پذیر شده است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.