به گزارش ایرنا ، وحید کنعانی روز شنبه در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر از بیمارستان شهر گیوی مرکز شهرستان کوثر افزود: با پیگیری های انجام شده بخش سونوگرافی این بیمارستان با حضور پزشک متخصص سونوگرافی ، فعالیت خود را با تامین پزشک از سوی دانشکده علوم پزشکی خلخال فعالیت خود را آغاز می کند.
دکتر علی اکبر شکارچی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال نیز گفت: با هدف رفع مشکل کمبود پزشک در کوثر، یک پزشک متخصص سونوگرافی در اختیار این دانشکده، 2 روز در هفته با استقرار در بیمارستان شهر گیوی خدمات سونوگرافی را به مراجعان این بیمارستان ارائه خواهد کرد.
دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس هم گفت: برای افزایش تعداد پزشکان متخصص مورد نیاز این بیمارستان تلاش می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم قانونمند شدن فروش دارو در داروخانه ها و توصیه به مردم جهت پرهیز از هرگونه مصرف خودسرانه دارو بویژه در حوزه کودکان گفت: فروش داروهای بدون نسخه و تجویز پزشک در حوزه کودکان برای سلامت کودکان بسیار مضر و خطرساز است.
وی اظهار داشت: دارو تنها با تشخیص پزشک و نسخه قانونی باید در اختیار مراجعان قرار گیرد و فروش خودسرانه دارو در حوزه کودکان نه تنها سلامتی کودکان را فراهم نمی کند بلکه در بسیاری از اوقات می تواند طول درمان کودک را نیز افزایش دهد.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.