مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: چهار پروژه جدید گردشگری در مجموعه پل معلق مشگین شهر راه‌اندازی می‌شود و تلاش برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این مجموعه است. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حسین عباسی‌نیا در مراسم جشن نوروز در پل معلق مشگین‌شهر با بیان اینکه در مجموعه پل معلق تلاش ما بر این است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی در رشد و تعالی فرهنگ این مرز و بوم نقش ایفا کنیم، گفت: سعی می‌کنیم امسال برنامه‌ها را با غنای بیشتر و کیفیت بالا نسبت به سال گذشته اجرا کنیم. 
وی از راه‌اندازی چهار پروژه جدید گردشگری در مجموعه پل معلق مشگین شهر خبرداد و افزود: این پروژه‌ها امسال به بهره برداری خواهند رسید. 
عباسی‌نیا با اشاره به آمادگی مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر برای استقبال از گردشگران در موج دوم سفرهای نوروزی، تصریح کرد: مرکز اقامتی، هتل، بگ جامپ، زیپ لاین، بازارچه، رستوران و پل‌های دوقلو آماده خدمات رسانی ویژه به گردشگران هستند. 
وی با اشاره به اهتمام ویژه میراث فرهنگی استان و تلاش‌های استاندار اردبیل و نماینده مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی برای توسعه گردشگری در مشگین شهر و به ویژه پل معلق، گفت: با توجه به تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل توسعه برنامه‌های فرهنگی در صدر فعالیت‌های ما قرار دارد و این برنامه‌ها به صورت منظم و هدفمند برگزار می‌شود؛ چراکه توسعه گردشگری منوط به توسعه فرهنگی است. 
مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر رضایت گردشگران را یک اصل مهم دانست و افزود: نیاز است زیرساخت‌های گردشگری در منطقه به طورکامل فراهم شود تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه درمنطقه سرمایه‌گذاری کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.