به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری نیر افزود: این منطقه ظرفیت ‌های زیادی برای جذب سرمایه ‌گذار دارد، اما زمانی که مسئولان از سرمایه گذاران حمایت نکنند ، دلسرد خواهند شد.
وی اظهار داشت: در سال آینده حذف پیچ و خم های اداری با هدف تسهیل در سرمایه گذاری با حضور و مشارکت دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و بخش های خصوصی مورد توجه قرار می گیرد.
امامی فرماندار نیر گفت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی برای حمایت از تولید و ایجاد سرمایه گذاری بسیج شده و همکاری کنند.
او از تدوین افق توسعه 1400 شهرستان نیر خبر داد و افزود: بخش عمده این افق در قالب شاخص های کشاورزی، صنعت و گردشگری در حال تدوین می باشد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سال نو گفت: 10 کمیته استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی تشکیل شده است.
او اظهار داشت: لازمه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی هماهنگی لازم در بین مسئولان مدیریت شهری و دستگاه های ذیربط است.
حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم با انتقاد از محل دفن زباله شهر نیر گفت: مسئولان باید به فکر ساماندهی محل دفن زباله شهر نیر باشند.
وی به صدور مجوزهای بی رویه برای برداشت معادن در شهرستان اشاره کرد و افزود: باید نظارت جدی بر این امر صورت گیرد چون باعث تخریب منابع طبیعی و اکوتوریسم و افزایش ریزگردها در منطقه می شود.
در این جلسه از 6 دستگاه برتر در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از جمله آب و فاضلاب روستایی ، آب و فاضلاب شهری، کمیته امداد و امام خمینی، بیمه سلامت، امور مالیاتی و دارایی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیر تجلیل شد.
نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.