به گزارش ایرنا ، محمدرضا شایقی روز یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: این ساختمان بدلیل وجود نواقصی در سازه آن از هشت سال پیش تعطیل شده است.
وی گفت: عملیات اجرایی رفع نواقص ساختمان و بهسازی و مرمت این محل از نیمه دوم سال جاری توسط اداره میراث فرهنگی خلخال آغاز و برای بازگشایی در تعطیلات نوروز آماده شد.
او اظهار کرد: با راه اندازی این نمایشگاه علاوه بر فراهم شدن زمینه عرضه و فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان و صنعتگران این بخش و رونق اقتصادی برای 30 نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه امسال بیش از یک میلیون و 200 هزار گردشگر به این شهرستان سفر و از جاذبه های تاریخی ، طبیعی و گردشگری آن دیدن کردند از پیش بینی افزایش آمار گردشگران نوروز خبر داد.
او اظهار داشت: طرح ویژه نوروزی برای استقبال مناسب از میهمانان نوروزی اجرا و تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران در تعطیلات نوروز با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش هتل ها و مراکز اقامت رسمی با استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی و اماکن مذهبی پیش بینی شده است.
معاون فرماندار خلخال نیز در این جلسه خواستار آماده سازی مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل در کنار زیبا سازی شهر برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی شد.
احمد قنبری اظهار کرد: یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی نوع و نحوه اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر و فراهم سازی امکانات مورد نیاز رفاهی گردشگران در اوقات پیک سفر است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.