به گزارش ایرنا،حبیب ابراهیم پور روز جمعه در بازدید از فعالیت استارتاپ های فعال استان افزود: برای حمایت از استارتاپ ها، زنجیره های مختلف کسب و کارهای استارتاپی در استان ایجاد می شود.
وی از پارک علم و فناوری به عنوان بازوی قدرتمند فکری یاد کرد و گفت: بسته های پیشنهادی متنوعی به منظور توسعه فعالیت های دانش بنیان که از محورهای مهم توسعه مورد تاکید دولت محلی است، توسط پارک علم و فناوری آماده ارائه است.
وی همچنین از آمادگی پارک علم و فناوری استان جهت ارائه حمایت های لازم به شتاب دهنده ها جهت پیشبرد اهداف و تکمیل زنجیره اقتصاد دانش بنیان در استان اردبیل خبر داد.
رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک در راستای توسعه فعالیت های خود و رقابت در بازارهای جهانی صادرات محور می شوند، گفت: در حال حاضر برخی شرکت‌ های دانش ‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری توانسته اند به مرحله صادرات محصول دست یابند و نیاز است این شرکت ها بیش از این در بازارهای جهانی حضور داشته باشند.
رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: به منظور کیفی ‌سازی تولیدات و داشتن ارتباطی تنگاتنگ با بازارهای جهانی نیاز است تا 2 اصل مهم تجاری ‌سازی و انبوه تولید در دستور کار شرکت ‌های دانش‌ بنیان قرار گیرد.
پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از مهم ترین ساختارهای موثر در اقتصاد دانش بنیان و محیطی مناسب برای استقرار ، توسعه و شکوفایی موسسات و شرکت های دانش بنیان هستند که در تعامل سازنده با یکدیگر و با دانشگاه ها و سایر موسسه های پژوهشی به فعالیت های فناوری اشتغال دارند و هدف اصلی آن بعنوان یک نهاد فناورانه ، افزایش ثروت در جامعه از طریق ایجاد و توسعه فعالیت موسسه های متکی بر فناوری است.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.