به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه های نماز جمعه بیله سوار افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب امروز نخستین تولید کننده پودر استخوان در جهان ، سومین کشور تولید کننده داروی بیماریMS ، اولین کشور تولید کننده داروهای گیاهی ضد روماتیسم ، تولید کننده دکل برق، کیک زرد،اورانیوم ، سلول های بنیادی، ربات انسان نما ،توربین نیرو گاه آبی، دستگاه حفاری نفت و گاز ،دریچه قلب، فناوری نانو و... است.
وی بیان کرد: جوانان ما پس از انقلاب به دفعات زیادی در عرصه ورزشی ،المپیاد های علمی و ... مقام های جهانی را کسب کردند ، این که آگاهی سیاسی مردم بالا رفته و به راحتی اظهار نظر می کنند، همین فضای آزاد نعمت بزرگی است .
وی افزود: کسانی که فقط چند اختلاس و خیانت را می بینند و مرتب آن را بزرگ نمایی و گاهی سیاه نمایی کرده و گاهی با مستمسک قرار دادن آن ها ، ارزش ها را زیر سوال می برند، یا می خواهند نظام را ناکارآمد نشان دهند و یا موجب یاس و نا امیدی مردم شوند، اینها مسیر درستی را طی نمی کنند ،ما پای اصول و آرمان های انقلاب با کسی تعارف نداشته و حتی جان خود را هم فدا می کنیم .
او گفت: شرایطی که ایران اسلامی در قبل از سال 57 داشت نامناسب و نامساعد بود و امروز دشمنان انقلاب و نظام می خواهند دوران قبل از انقلاب را روشن جلوه بدهند اما تلاششان بی حاصل است چرا که هر انسان هوشمند و با درک و بصیرتی، بر اساس شواهد، قرائن و آمار می داند که ایران قبل از انقلاب بسیار عقب مانده، مستعمره ، مستضعف و وابسته بود.
امام جمعه بیله سوارمغان به صف های طولانی برای گرفتن گوشت منجمد اشاره کرد و گفت: درد امروز ما نبود دغدغه کار و خدمت است و مردم چوب بعضی از سیاست های غلط اقتصادی را می خورند .دوران صف ایستادن مال چهل سال پیش بود، مردم عزیز ما الان دیگر نباید در صف ها بایستند.
جدایی اضافه کرد: دولت مردان ما باید مبارزه با فقر، بیکاری، تبعیض و فساد را در راس امور قرار دهند.
وی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) تشریح کرد: توسل به ساحت مقدس حضرت زهرا(س) گره های بسیاری را در زندگی هایمان باز می کند ، اشک ریختن و اظهار ارادت به مقام اهل بیت عصمت و طهارت ، انس و محبت بیشتر به آن بزرگواران عالم، فرصت طلایی برای تطهیر و پاک شدن است.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.