نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم استانداری اردبیل به جای سخنوری تیم عملیاتی و کاری است و بنده بهنامجو را موهبت الهی می‌دانم که روزانه بیش از 18 ساعت برای پیشرفت این استان تلاش می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رضا کریمی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در اردبیل اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مدیریت گاز استان در کنار شهرها روستاهای این استان نیز به سرعت از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند تا در سال‌های آینده به یک استان سبز تبدیل شویم.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر افتتاح این پروژه‌های گازرسانی به میمنت این ایام و به ارزش 700 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود تا ساکنان مناطق شهری و روستایی از ثمرات آن استفاده کنند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یکی از پیگیری‌های استاندار سختکوش اردبیل را تلاش برای تامین منابع مالی راه آهن به ویژه از طریق فاینانس داخلی اعلام کرد و گفت: در کنار سرعت گرفتن احداث راه آهن اردبیل با پیگیری بهنامجو 200 میلیون مترمکعب آب به سهم استان اردبیل افزوده شده تا تسهیم ناعادلانه قبلی برطرف شده و جبران شود.
کریمی بیشترین تسهیلات پرداختی را در حوزه  اشتغالزایی روستایی اعلام کرد و افزود: در حالی که سهم واقعی استان از این محل 45 درصد بوده اما تاکنون 70 درصد تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شده است.  
وی فقرزدایی و محرومیت‌زدایی را از سیاست‌های دولت معرفی و اظهار کرد: در کنار گازرسانی به روستاها ما تلاش می‌کنیم تا در این روستا و مناطق همجوار آن از محل سد سبلان منابع آب پایدار تامین شده و اهالی مردم منطقه دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.  
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به استمهال بدهی کشاورزان به خاطر خشکسالی و شرایط اقتصادی موجود اشاره و خاطرنشان کرد: در استان اردبیل بیش از 15 هزار نفر تسهیلات زیر 15 میلیون تومان دریافت کردند که با همکاری بانک کشاورزی استمهال این بدهی‌ها انجام می‌شود.
استاندار اردبیل نیز در این مراسم خطاب به روستائیان اظهار کرد: روستائیان از ارکان اصلی توانمندی اقتصادی و مقابله با جنگ همه جانبه دشمنان در این حوزه هستند که قطعا با تولید محصولات استراتژیک سعی می‌کنند اثر تحریم‌ها را خنثی کنند.
اکبر بهنامجو شان واقعی مدیران را در خدمتگزاری بی‌منت به ولی نعمتان دانست و افزود: شرکت گاز با گازرسانی به مناطق محروم و روستایی در چند سال اخیر خوش درخشیده به طوری که تا پایان سال آینده تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شده و از آن استفاده می‌کنند.
وی بیان کرد: ما به تمام مطالبات و درخواست‌های مردم پاسخ می‌دهیم و هیچ خواسته‌ای را بی‌جواب نمی‌گذاریم و تمام تلاش ما بر این است تا با رفع محرومیت ساکنان مناطق روستایی از معیشت مناسب بهره‌مند شوند.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمودی به نمایندگی از اهالی روستای شریف‌کندی با قدردانی از امنیت برقرار شده در مناطق مختلف خواستار حل مشکلات روستائیان در بخش آب، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات کم بهره و همچنین حفظ وحدت و همگرایی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.