استاندار اردبیل گفت: عملیات احداث راه آهن اردبیل – پارس‌آباد و اتصال به خط ریلی جمهوری آذربایجان سال آینده بعد از تکمیل مطالعات اجرایی خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح پروژه‌های متمرکز شهرستان اردبیل اظهار کرد: مدیران توانمند کشورمان با بهره‌گیری از خلاقیت مدیریتی خود پروژه‌های مهمی را به جامعه دانشگاهی و عموم مردم تحویل دهند که از جمله این مدیران توانمند رئیس دانشگاه محقق اردبیلی است که براساس زمان‌بندی پروژه‌های متعددی را در حال اجرا دارد.
وی با بیان اینکه سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه و ساختمان دانشکده‌های متعدد در قالب پروژه‌های دانشگاه محقق اردبیلی به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: همچنان و بدون توجه به شرایط تحریم و کمبودهای فعلی در این دانشگاه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در حال انجام است.
رئیس شورای اداری استان اردبیل افزود: در این 40 سال در دانشگاه محقق اردبیلی تحولات اساسی رقم خورده به طوری که تعداد دانشجویان این دانشگاه به 40 هزار دانشجو رسیده که این خود از برکات نظام اسلامی و مدیریت‌های توانمند علمی محسوب می‌شود.
بهنامجو گفت: هر چند ما در حوزه‌های مختلف کارهای تاثیرگذار و جهشی را شاهد هستیم اما تا رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله با قله و رسیدن به اهداف وجود دارد که امیدواریم با تلاشی مضاعف بتوان کمبودها را برطرف و به اهداف موردنظر دست پیدا کرد.
وی یکی از پروژه‌های نیمه تمام و به خواب رفته استان را راه آهن اعلام و تصریح کرد: اگر تدبیر نداشتیم راه آهن تا 15 سال آینده نیز در ریل بهره‌برداری قرار نمی‌گرفت اما با هدفگذاری انجام شده دهه فجر سال 99 راه آهن اردبیل – میانه افتتاح خواهد شد.
استاندار اردبیل در مورد تکمیل مطالعات و آغاز عملیات احداث راه آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد و اتصال به خط ریلی آذربایجان بیان کرد: این پروژه 4 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که براساس توافق انجام شده با مسئولان جمهوری آذربایجان قرار شده از هر دو طرف پروژه اجرایی سرعت و قوت بیشتری بگیرد.
بهنامجو اضافه کرد: ما در مقطع تحریم‌ها و محدودیت‌ها قرار داریم ولی باید با راهکارهای جدید به دنبال خروج از شرایط رکود باشیم تا پروژه‌هایی نظیر بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل را با وحدت و همگرایی به سرانجام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.
وی به تخصیص 200 میلیارد تومان برای احداث پایاب سد گیوی اشاره کرد و گفت: موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه را در تخصیص این منابع دریافت کردیم.  
استاندار اردبیل به ساخت 200 کیلومتر بزرگراه ظرف 4 سال آینده اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 152 کیلومتر بزرگراه در این استان وجود دارد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک متر نیز راه اصلی در اردبیل نداشتیم.
بهنامجو در پایان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدون توجه به تحریم‌ها کارها را به پیش ببرند تا تحولات جدی در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری را به عنوان زیرساخت تحول این استان شاهد باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.