به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در سالن پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی با حضور تیم های 12 استان کشور برگزار شد و آزادکاران نوجوان اردبیلی در پایان عنوان سوم تیمی را کسب کردند.
در این مسابقات تیم کشتی آزاد نوجوانان اردبیل در دور گروهی برابر تیم زنجان با نتیجه 6 بر چهار و مقابل تیم بوشهر هم با نتیجه هشت بر 2 پیروز شدند.
در مرحله نیمه نهایی هم با وجود تساوی پنج بر پنج برابر آذربایجان غربی با امتیاز 24 به 19 شکست خوردند و در دیدار رده بندی با برتری 6 بر چهار برابر یزد عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
در این رقابت ها در رده بندی تیمی اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافت، آذربایجان غربی دوم شد و تیم های یزد، زنجان و سمنان بعد از اردبیل به ترتیب چهارم تا ششم شدند.
در رده بندی انفرادی این مسابقات نیز تیم اردبیل توسط آرمین بهمنی در 51 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و سهیل امن زاده در 45 کیلوگرم، پوریا عیسی نژاد در 55 کیلوگرم و ابوالفضل زمان شعار در 92 کیلوگرم موفق به کسب سه نشان برنز شدند.
عرفان چشم آذر در 71 کیلوگرم در مکان چهارم قرار گرفت و علی ابراهیمی در 60 کیلوگرم و هادی آذرخرداد در 65 کیلوگرم در مکان پنجم جای گرفتند.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.