بهرام آقاخانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از 106 میلیارد و 890 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.
وی اظهار داشت: سالن ورزشی ایثار شهرستان پارس آباد در زمینی به مساحت 900 متر مربع با تامین اعتبار از محل پروژه های ملی و با هزینه 2 میلیارد و 558 میلیون ریال که از سال 1395 عملیات احداث آن آغاز شده در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
او بیان کرد: سالن ورزشی سنگ آباد کوثر به مساحت 873 متر مربع با هزینه 4 میلیارد و 200 میلیون ریال و خوابگاه ورزشی شهرستان پارس آباد به مساحت 550 متر مربع با هزینه 3 میلیارد و 931 میلیون ریال اعتبار از محل پروژه های استانی از دیگر طرح هاست.
آقاخانی همچنین از افتتاح 2 پروژه عمرانی ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دهه فجر خبر داد و گفت: استخر شهرک شهید رجایی اردبیل به مساحت 2 هزار متر مربع و سالن ورزشی روستای شام اسبی نیز به مساحت هزار و177 متر مربع توسط بخش خصوصی احداث و تکمیل شده که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سرانه فضای ورزشی در استان اردبیل 0.45 مترمربع است که این رقم برای این استان با این وجود این همه استعدادها و قابلیت ها بسیار کم است و تلاش می شود با کمک و همکاری مسئولان عالی استان و بخش خصوصی این رقم افزایش یابد.
وی اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این اداره کل برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با مشارکت اقشار مختلف مردم در سطح استان برگزار خواهد کرد.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.