سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ما آماده اجرای طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی موصوف به GNAF با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی هستیم.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عباس کریمی در جلسه توجیهی اعضای کمیته تخصصی طرح نشانی استاندارد و مکانی ملی در اردبیل اظهار کرد: با اجرای این طرح زمینه برای تحقق دولت الکترونیک در ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر فراهم می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: طرح GNAF به عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف شناسایی کلیه اماکن مسکونی و تجاری به صورت مکان محور و  پلاک‌کوبی توسط شرکت پست انجام می‌شود و همکاری همه دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ضروری است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل بر اطلاع‌رسانی مطلوب از مزایا و کارکردهای این طرح  از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان تاکید کرد و گفت: طرح فوق در راستای تحقق دولت الکترونیک است و اجرای این طرح خدمات‌رسانی دستگاه‌ها را تسهیل می‌دهد.
کریمی کد پستی را هویت مکانی افراد عنوان کرد و از انجام فرایند این طرح در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نمین در سال گذشته خبر داد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: در این جلسات که به صورت کمیته‌های تخصصی برگزار می‌شود حضور مدیرن اجرایی فرصتی را فراهم می‌آورد تا ایرادات و اشکالات برطرف شده و فضای مطلوبی برای اجرای طرح به وجود آید. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.